Meteen naar de content

30% Summer SALE op geselecteerde items en gratis bezorging vanaf 100 euro!

Retourvoorwaarden

Retour voorwaarden

 

Niet tevreden met jouw bestelling? Dat kan gebeuren!

Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking  retour sturen naar ons (Mits deze aan onze retourvoorwaarden voldoet).
Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Alle aangekochte artikelen bij Yelda's Fashion moeten bij retourneren aan onderstaande voorwaarden voldoen.

1. Hygiëne producten, zoals oorbellen, mogen niet meer retour.

2. Retouren mogen niet gedragen cq gebruikt zijn.

3. Retouren dienen te allen tijde geretourneerd te worden in de originele verzendverpakking met originele labels eraan vast en er mag niet op originele schoenendozen geplakt worden.

4. Retouren met make-up vlekken worden geweigerd.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

 

STAP 1

1. Via portal (regulier retourneren) 

Zodra jouw bestelling onderweg is, ontvang je een mail van ons genaamd 'Jouw bestelling is onderweg! 🚚'. In deze mail is een link te vinden die je doorzet naar een portal waarin je jouw bestelling kan volgen (Track & Trace). In deze portal zie je rechts de optie 'Zending retour sturen'. Vanuit hier kan je een retourlabel genereren.

Download en print het retourlabel.

Stap 2

Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retourlabel zichtbaar op het pakket.

Stap 3

Geef het verzendklare pakket af bij het dichstbijzijnde PostNL afleverpunt.

De retourzendingen worden gewoonlijk binnen 14 werkdagen retour verwerkt. 

Het bedrag wordt na verwerking van het pakket binnen 5 dagen op uw rekening teruggestort.

Bij PostNL afleverpunt hoef je niet voor de verzending te betalen. Wij raden je aan om een afgiftebewijs aan de medewerker van het PostNL afleverpunt te vragen, dit het bewijs van jouw retourzending.

Retourkosten buiten Nederland zijn voor eigen rekening.

 

Retourvoorwaarden Algemeen

Indien de aankoopkosten incl. de overige kosten, zoals verzendkosten, Adminstratiekosten e.d. (met uitzondering van eventuele extra kosten die voortvloeien uit de keuze van de klant voor een andere leveringsmethode dan de goedkoopste standaardlevering die door ons wordt aangeboden) volgens wet voor terugbetaling in aanmerking komen zal Yeldas Fashion deze kosten binnen 14 dagen na ontvangst van het tijdige beroep op het herroepingsrecht, terugbetalen aan de consument, op voorwaarde dat de consument het product tijdig aan Yeldas Fashion heeft geretourneerd. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat de klant voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met de klant is overeengekomen; in geen geval wordt deze terugbetaling bij de klant in rekening gebracht.

De consument is verantwoordelijk voor het betalen van zijn/haar eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als de consument een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op de terugbetaling. 

Yeldas Fashion kan de terugbetaling weigeren totdat wij de goederen terug hebben ontvangen of totdat de klant het bewijs heeft geleverd dat de klant de goederen heeft geretourneerd, afhankelijk van wat het eerst gebeurt. De klant dient de goederen onverwijld en in ieder geval binnen veertien dagen na de datum waarop de klant ons in kennis stelt van de opzegging van deze overeenkomst, aan ons terug te sturen of te overhandigen. Deze termijn wordt geacht in acht te zijn genomen indien u de goederen vóór het verstrijken van de termijn van veertien dagen verzendt.

De klant is alleen aansprakelijk voor waardeverlies van de goederen als dit waardeverlies het gevolg is van de behandeling van de goederen die niet nodig is voor het testen van de aard, de eigenschappen en het functioneren van de goederen.

Yeldas Fashion is niet aansprakelijk voor zoekrakende pakketten, wanneer de klant dit retourneert.

Wij zullen ons best doen om de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren, echter zijn wij afhankelijk van onze pakketdienst en kan het soms voorkomen dat een pakket er langer over doet of zelfs zoek raakt. Houd de link in de gaten met je trackersnummer. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze pakketdienst.

 

Als de retour niet aan bovenstaande voldoet, dan kan er waardevermindering toegepast worden.